terça-feira, 17 de março de 2009

Pois é... / Well...

Pois é, não fiz nada artesanal este fim de semana, de novo. Ajudei minha tia com o imposto de renda dela, teve um almoço de família para comemorar o aniversário da minha irmã, que foi semana passada mas eu não terminei a saia dela. O humor não está mesmo dos melhores, ando com um sono danada que não sei de onde vem e lembram das pequenas coisas de que falei há umas semanas? Pois é, ainda estão por aqui. Abaixo vocês vêem como encontrei minha cozinha sexta-feira de tarde quando voltei pra casa. É uma obra do condomínio mas definitivamente virou minha vida de cabeça pra baixo. De repente eu não tinha cozinha, tive que improvisar. Se eu não falar muito sobre isso, vai desaparecer? Prometo que estou fazendo um esforço pra fugir desse marasmo. Mas é difícil mesmo.

Well, I didn't make any crafts this weekend again. I helped my aunt with her taxes and we had a family lunch to comemorate my sister's birthday, which was last week, but I didn't finish her skirt. My humor isn't in its best, I feel an overpowering need to sleep and I don't know why and do you remember the little things I talked about a few weeks ago? Well, they are still here. Below you will see how I found my kitchen when I arrived home Friday night. It's a repair for the building plumbing but it really rocked my world and not in a good sense. All of a sunden I didn't have a kitchen and I had to improvise everything. If I don't talk much about it, it will disepeare? I promise I'll do my best to kick this blues aside. It's just so very hard.

P.S. Por favor, deixem um jeito de responder aos seus comentários, seja com indicação de email/blog em seus perfis do Blogger ou com um email para resposta direta. Isso é especialmente para você Azinifiosepontos!

P.S. Please leave a way for me to contact whoever leaves comments, ok? Access to information on your Blogger profile or an email. Thanks!

2 comentários:

Here, There, Elsewhere... and more disse...

"Every cloud has a silver lining" - hope you feel better soon :)

Here, There, Elsewhere... and more disse...

Your comment on my blog is sadly more and more true..!